TVÅ BURGARE OCH EN VÄNTANDE FLIGHT

God tidig morgon på er! Just nu sitter vi i bilen påväg mot flygplatsen. En hel vecka full av skidåkning i Wyoming väntar och jag är astaggad. 

Nu efter snöstormen har vi egentligen inte gjort så mycket förutom att packa och fira St. Patrick's Day som var i fredags. Jag och några anda aupairer som bor i Greenwich åt gudomliga hamburgare på Little Pub.

Igår hade vi en ganska lugn dag hemma. Jag ägnade mig åt att tvätta mängder med kläder och bokläsning med pojkarna. På kvällen åkte vi till JHouse för middag och åter igen åt jag en himmelsk hamburgare. Stället var också fullproppat med lite annorlunda men cool konst. Bland annat bilder på massa texter endast gjorda av dollarbills :) Igår bokade även mamma deras flygbiljetter hit till New York, bara 100 dagar kvar tills jag får se dem igen!!!

Over and out :)

AROUND THE WORLD, MIN VARDAG, MITT ÅR I USA | |
Upp