STELLA ÄR ÖVER

 
Hallå igen! Här har det kommit massa snö och hemma hörde jag att våren kanske är på sin väg. Kunde tyvärr inte lägga ut några bilder igår dår vi inte hade fungerande internet. Hur som helst var vädret till och från igår, men inte så hemskt illa uppe hos oss som för de som bor nere vid vattnet. Här var det mest snö och inte så farligt mycket vind. Något som gjorde hundarna överlyckliga. Pojkarnas skola bestämde dock att de skulle hålla stängt idag också så vi har haft snowday nummer två här hemma. Idag har det inte varit dåligt väder alls så vi var ute och lekte i snön ett bra tag :)
Imorgon är det dags för en vanlig skoldag igen och på fredag är jag ledig. Då väntar St. Pats! Vad jag ska hitta på vet jag inte riktigt än, men det återstår att se!
Kram
MIN VARDAG, MITT ÅR I USA | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt med en ledig fredag! :)

Upp