JAG ÄR SÅ DÅLIG PÅ DETTA

Hej! Mitt liv går i ett och så fort jag är ledig så hänger jag med kompisar eller kollar på serier. Borde egentligen skriva om det, men det händer ju inte för jag är så dålig på detta. Måste verkligen försöka då jag kommer ångra mig i efterhand om jag inte kan kolla tillbaka på detta senare i livet. För kommer ihåg gör jag inte. Eller iallafall knappt inte. Vad gjorde jag förra veckan? Bra fråga haha. Hur som helst går livet i ett som jag tidigare nämde. Under skolveckorna så är det hämtning från skolan, vilket tar ca 2h då pojkarna går på en skola som ligger 45 minuter från oss, läxor, privatlektioner hemma, sporter och mycket annat också. Just nu är det tekniskt sett tisdag, men snarare en väldigt sen måndagskväll för mig, vilket innebär att det har gått hela två månader sedan jag lämnade Sverige... TVÅ?! Redan? Det betyder att jag bara har tio månader kvar här. Himmel i pannkaka vad kort tid, även fast det egentligen är väldigt lång tid. På ett sätt vill jag att dessa tio månader ska gå fort så att jag får komma hem igen, för jag saknar allt hemma väldigt mycket. Man uppskattar Sverige väldigt mycket vill jag lova när man väl har flyttat. Jag gillar USA också, men för mig är det inte som the american dream i en high school film eftersom jag än så länge inte har tagit någon class här än så länge. Samtidigt så har jag hamnat i en underbar värdfamilj som tar så väl hand om mig så vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer vara när jag måste lämna dem när mitt år här tar slut.
Kram och godnatt på er! Ska verkligen försöka uppdatera lite mer nu, både för eran och för min egen skull!
 
MIN VARDAG, MITT ÅR I USA | |
Upp