BACK ON TRACK

Hallå vänner! Förlåt för att jag har varit usel på att uppdatera er... Jag har haft så mycket i huvudet nu det senaste så jag har inte valt att prioritera att skriva här. Det har blivit lite för mycket helt enkelt. Hursomhelst, nu har jag bott hos min värdfamilj i lite mer än en vecka och jag trivs jättebra här! Jag skulle dock ljuga om jag säger att jag inte har extrem hemlängtan, för det har jag. Men, som mina kära mamma sa, det tar 22 dagar att komma in i nya rutiner och jag vet att det kommer bli jättebra här.

Igår hade jag och pojkarna hela eftermiddagen och kvällen för oss själva så vi spenderade lite tid på Greenwich bibliotek, laga och äta raklett och kolla på en film innan det var dags att sova.
Idag är det min lediga dag och den ska jag spendera genom att åka skridskor med min au pair-grupp och sedan hänga med en tjej som också kommer från Sverige. Utöver detta ska jag också försöka börja skriva en massa inlägg om vår resa i Kalifornien och Nevada, men kommer lägga dem i rätt ordning så dem kommer vara under detta inlägg sen om ni vill läsa om det! Stor kram från lilla mig i det stora landet USA!

MITT ÅR I USA | |
Upp