TVÅ VECKOR KVAR

 

Hallå hallå!
Idag är det exakt två veckor kvar tills vi åker till San Fransisco där våran resa genom California börjar. Och tro det eller ej, men idag har jag faktiskt börjat packa ner en hel del i resväskan inför min flytt. Mest för att kolla hur mycket det väger och få ett litet hum om vart jag faktiskt måste begränsa mig, vilket är skitsvårt. Vill helst ha med mig hela mitt rum haha. Det är svårt det där. Särskilt för mig som ALLTID packar i sista minuten inför en resa för att det är då det känns som att man får med sig det man vill och känner precis in i det sista. Denna gång funkar det inte riktigt då jag verkligen inte vill glömma något viktigt.
När allt är packat och klart så måste jag dock flytta över allt till något annat eftersom jag måste ha resväskan nu när vi ska åka på semestern. Allt ska dock med till Landvetter och ligga kvar i bilen för säkerhetens skull då det ju faktiskt kan bli förseningar osv. med flyg hit och dit.
Nog om min packning. För övrigt idag så har jag gjort en lasagne och sedan träffat Becca. Måsta ta vara på varenda minut nu, för det är ju som sagt bara två ynka veckor kvar här i Sverige.
Nu väntar ett Skypecall med familjen! Hej.

MIN VARDAG | |
Upp